В методичну папку вчителя. Урок – соціальна система передачі навчальної інформації


До питання  «Урок – соціальна система передачі навчальної інформації»:

          Соціально орієнтований підхід в організації навчально-виховного процесу спрямовується на формування розвиненої системи соціальних, інформаційних, комунікативних компетентностей учнів.
          Шляхи досягнення такої мети – активні форми і методи навчання, такі як:
-         проблемне викладання (частково-пошуковий та винахідницький методи), які проходять у формі  бесіди, роботи в групах, парах, дискусії, семінару, дебатів, розв’язання проблемних ситуацій, гри, тренінгу.
-         інформаційні технології – самостійне створення інформаційних продуктів (презентацій, відеороликів, доповідей).
-         інтелектуальні ігри – розвиток інтелекту та ерудиції, розширення кругозору, вміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях в умовах обмеженого часу.

Методики для визначення ефективності цієї системи:
·        тестування,
·        анкетування,
·        система діагностики,
·        рейтинг,
·        самооцінка,
·        рефлексія.

Методи стимулювання інтересу до навчання:
створення ситуації інтересу при викладанні того чи іншого матеріалу (використання пізнавальних ігор, цікавих пригод, гумористичних уривків, перегляд навчальних телепередач, кінофільмів). Розвиток інтересу в учнів - це засіб активізації навчання, що сприяє кращому засвоєнню знань. Цікаво учням - цікаво з ними і вчителеві. Байдужість у навчанні негативно впливає на всіх учасників навчального процесу;


Немає коментарів:

Дописати коментар