До питання «Урок – соціальна система передачі
навчальної інформації»:
Соціально орієнтований підхід в
організації навчально-виховного процесу спрямовується на формування розвиненої системи
соціальних, інформаційних, комунікативних компетентностей учнів.
Шляхи досягнення такої мети – активні форми і методи навчання, такі як:
-
проблемне
викладання (частково-пошуковий та винахідницький методи), які проходять
у формі
бесіди, роботи в групах, парах,
дискусії, семінару, дебатів, розв’язання проблемних ситуацій, гри, тренінгу.
-
інформаційні
технології – самостійне створення інформаційних продуктів (презентацій,
відеороликів, доповідей).
-
інтелектуальні
ігри – розвиток інтелекту та ерудиції, розширення кругозору, вміння
приймати рішення в нестандартних ситуаціях в умовах обмеженого часу.
Методики для визначення
ефективності цієї системи:
·
тестування,
·
анкетування,
·
система
діагностики,
·
рейтинг,
·
самооцінка,
·
рефлексія.
Методи стимулювання інтересу до навчання:
створення ситуації інтересу при
викладанні того чи іншого матеріалу (використання пізнавальних ігор, цікавих
пригод, гумористичних уривків, перегляд навчальних телепередач, кінофільмів).
Розвиток інтересу в учнів - це засіб активізації навчання, що сприяє кращому
засвоєнню знань. Цікаво учням - цікаво з ними і вчителеві. Байдужість у
навчанні негативно впливає на всіх учасників навчального процесу;
Немає коментарів:
Дописати коментар